Átalánydíjas
karbantartás:
Teljes körű karbantartás:
tartalmazza a szerver hardveres és szoftveres karbantartását, frissítését.
1. Távvezérelt karbantartás:
Modemen vagy interneten keresztül egy külső terminál segítségével
vezérelt karbantartás. Előnye, hogy a távolról elvégezhető szoftveres
javításokat, frissítéseket, ill. konfigurációs átállításokat rövid
időn belül (akár 5-10 perc alatt) el lehet végezni. (A külső elérés
kizárólag magasan kódolt biztonsági formában történik.) Az adatmentés
és külső terminálról nem elvégezhető frissítés a helyszínen történik.
2. Helyszíni karbantartás: Minden
karbantartást a helyszínen végzünk, itt a kiszállási időt figyelembe
kell venni. Ezt a változatot csak nagyon szigorú biztonsági követelmények
mellett célszerű kérni, vagy olyan cégeknek, amelyek nem rendelkeznek
külső elérési lehetőséggel.
Több szerver karbantartása esetén az átalánydíjból kedvezményt biztosítunk.
Részleges karbantartás:
Szerződés nélküli eseti karbantartás,
az általunk telepített szerverekre.
Minden általunk telepített szervert figyelemmel kísérünk, és tájékoztatjuk
ügyfeleinket az esetlegesen felmerülő biztonsági hibákra, illetve
az időközben kijövő friss verziókra. Az értesítésben jelezzük a
problémák súlyosságát és a javítás szükségességének mértékét. A
javítások költsége a kiszállási díjból és az óradíjból áll, valamint
új szerverszolgáltatás telepítése esetén annak ára.
|